כפי שציינו נגישות מתו"ס ונגישות השירות משלימות אחת את השנייה. תקנות נגישות השירות עוסקות בהתאמת השירות הניתן לציבור, בעיקר בשירות ובמענה האנושי הניתן לאדם בעל מוגבלות.
להלן פירוט חלקי של נגישות השירות:
- עיצוב המקום בו השירות ניתן, כך שיהיה נגיש כגון: ריהוט ושילוט, אמצעי עזר לכלל סוגי המוגבלויות וכו'
- מענה אנושי- פרונטאלי וכן מענה טלפוני ונתב שיחות נגישים.
- הנגשת הפרסום והמידע.
- הדרכת עובדים ומינוי רכז נגישות.
- הנגשת אמצעים טכנולוגיים כגון כספומטים, מערכות לקביעת תורים, הנגשת אתרי אינטרנט.